loading...

وب بازان

مطمئن هستیم بار اول نیست که با این سبک مطالب برخورد می‌کنید و مطمئن هستیم آخرین بار هم نخواهد بود، اما شک نداریم این مطلب را فراموش نخواهید کرد، چرا که در اینجا ما کلیشه‌ها و حرف‌های رو

مطمئن هستیم بار اول نیست که با این سبک مطالب برخورد می‌کنید و مطمئن هستیم آخرین بار هم نخواهد بود، اما شک نداریم این مطلب را فراموش نخواهید کرد، چرا که در اینجا ما کلیشه‌ها و حرف‌های رویایی و داستانی را کنار زده‌ایم تا حقیقت بعضا تلخِ پولدار شدن را از میان آنها بیرون بکشیم. ما می‌خواهیم زمانی که شما این مقاله را کامل مطالعه کردید تصویر آینده و مسیر پولدار شدن خود را شفاف‌تر ببینید، نه اینکه با حرف‌های کلیشه‌ای و پوچ شما را ناامید کنیم و به زندگی عادی برگردانیم. نقطه عطف زندگی شما زمانی است که این مسیر را شفاف ببینید و باور کنید که واقعا راه‌حلی برای رسیدن به ثروت وجود دارد و حرکت خود را درست بعد از این مقاله شروع کنید. با ما همراه باشید تا مسیر پولدار شدن را در قالب ۱۶ کلید طلایی و راه پولدار شدن برای شما شفاف کنیم و ببینید که پاسخ سوال « چگونه پولدار شویم » چیست.

چگونه پولدار شویم

بسیاری از ما که آرزوی پولدار شدن را داریم کارمند هستیم و برای شخص دیگری کار می‌کنیم. اگر احساس می‌کنید این کار به رسیدن شما به پول لطمه وارد می‌کند هزار بار اشتباه می‌کنید. محل کارتان هر قدر هم که درآمد خوبی برای شما نداشته باشد، مهم‌ترین عرصه برای اثبات توانایی‌ها و ایجاد فرصت‌ها برای شما است. کارمند بودن می‌تواند بزرگ‌ترین سکوی پرتاب شما به سمت موفقیت باشد، اما نه هر کارمندی بودن. نکته این است که باید هم جای درست کار کنید و هم بهترین خودتان باشید. در هر شرکتی خصوصا شرکت‌های بزرگ و موفق فرصت‌های بیشماری برای شما وجود دارد که تنها با نشان دادن خودتان به عنوان یک فرد معتمد، توانا و مسئولیت‌پذیر می‌توانید به آنها دست پیدا کنید.

1 شغل رویاهای خودتان را پیدا کنید

در همین ابتدا به شما توصیه می‌کنیم که علاقه‌ خود را جدی بگیرید. افراد ثروتمند کسانی هستند که به دنبال کارهای مورد علاقه خودشان می‌روند. وقتی در کاری علاقه‌ وجود داشته باشد، پیروزی و ثروت نیز از راه می‌رسند. به دنبال جای دادن کار مورد علاقه‌تان در میان خط‌ کشی‌های اجتماعی نباشید. مثلا با خودتان نگویید: «فلان کار را دوست دارم اما کلاس ندارد.» این خلاقیت شما است که به کارتان بها می‌بخشد. تصور کنید که کار مورد علاقه شما، نظافت باشد. چون شما تمیز کردن را خیلی دوست دارید. خب، در این صورت می‌توانید یک شرکت خدمات نظافتی راه بیندازید و افرادی شبیه به خودتان را دور هم جمع کنید. این یعنی با یک تیر، دو نشان زدن. چون هم می‌توانید کار مورد علاقه خودتان را انجام دهید و هم کلاس کارتان را بالا و بالاتر ببرید.

برای خودتان اعتباری دست و پا کنید

تعهد یعنی اعتبار و اعتبار یعنی قدم زدن در میدانی بدون رقیب! برای زود پولدار شدن باید روی تبدیل شدن به یک آدم خوش قول و متعهد، حسابی جداگانه باز کنید. با وجود اینکه در هر رشته و شغلی افراد زیادی مشغول به فعالیت هستند. اما می‌توان به سادگی آنها را در سه دسته جای داد:

۱- خیل عظیم شاغلان بی‌مسئولیت
۲- شاغلان با تعهد متوسط
۳- شاغلان واقعا متعهد

روش پولدار شدن در ایران که در این مقاله قصد داریم درباره‌ آن صحبت کنیم، سرمایه‌گذاری و بازی با پول است. کتاب‌ها و مقاله‌های فراوانی در این زمینه به نگارش در آمده است که هر روز هم به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. اما آیا همه‌ این صحبت‌ها مسیر درست را نشان می‌دهند؟ تعریف سرمایه‌گذاری کمی با آن چیزی که در ذهن بسیاری از افراد نقش بسته است متفاوت می‌باشد. بسیاری از کاربران در ذهن خود افراد سرمایه‌گذار را کسانی می‌پندارند که یک‌شبه درآمدهای میلیاردی برای خود کسب می‌کنند و از همان ابتدا هم سرمایه‌ بسیار زیادی را به این بازار وارد کرده‌اند. اما این یک دروغ بزرگ است. سرمایه‌گذاری جدای از کسب درآمدهای های بالا و راهی برای پولدار شدن، یک علم است. مانند هر علم دیگری برای استفاده از مزیت‌های آن باید آموزش‌های لازم را پشت سر گذاشت و با منطق و تکنیک‌های درست در این راه قدم برداشت. در غیر این صورت تبدیل به فردی خواهید شد که خود را یک شکست خورده می‌داند.

خرید املاک استیجاری یا زمین در مکان های رو به رشد، سرمایه گذاری است که شما همواره برنده آن خواهید بود.

با توجه به افزایش جمعیت و در نتیجه بالا رفتن تقاضا برای مسکن و همچنین املاک تجاری، می توانید انتظار یک سود تضمین شده را داشته باشید.

اگر فرد ریسک پذیری نیستید می توانید با خرید یک واحد استیجاری، نه تنها از افزایش سرمایه خود مطمئن شوید، بلکه از اجاره ماهانه آن استفاده کنید.

اگر هم وقت و انرژی کافی دارید و به دنبال سود بالا هستید، پیشنهاد می شود به صورت فردی یا مشارکتی اقدام به ساخت وساز کنید.

وقت خود را سرمایه بدانید

به جای اینکه چند ساعت در روز را به بطالت صرف کنید، سعی کنید برای کل روزتان برنامه ریزی داشته باشید.

از هر زمانی برای یادگیری مطالبی مانند ساز و کارهای اقتصادی، عملکرد شرکت های بورس، مدل های ریاضی ساده و پیشرفته تحلیل مالی و … استفاده کنید.

از خریدهایی که ارزش آنها در آینده پایین خواهد آمد، اجتناب کنید

به طور مثال خرید یک ماشین گران قیمت، اقدام جالبی از لحاظ اقتصادی به شمار نمی آید، زیرا صرف نظر از میزان کاری که از آن می کشید، بعد از ۵ سال، ارزش آن به میزان زیادی افول خواهد کرد.

چگونه پولدار شویم؟ بهترین راه‌ پولدار شدن در ایران

چگونه پولدار شویم؟ بهترین راه پولدار شدن در ایران چیست؟ این‌ها سوالاتی است که بسیاری از ما هر روز از خود می‌پرسیم و یا به دنبال پاسخ آن می‌گردیم. به نظر شما بهترین راه پولدار شدن چیست؟ اصلا تعریف شما از پولدار شدن چیست؟ چه کسی را پولدار یا ثروتمند خطاب می‌کنید؟.
شاید در گذشته‌ای نه چندان دور، پولدارشدن محدود به مردان و زنان میانسال بود و کسی توقع نداشت با یک جوان ثروتمند دیدار کند.
در دهه‌های پیش اگر کسی در جوانی پولدار می‌شد بسیاری از افراد تعجب می‌کردند و پذیرش این مطلب برایشان سخت بود.
اما شرایط امروزروزگار ما بسیار متفاوت است. امروزه جوانان نیز داستان موفقیت‌های بزرگ خود را دارند و حتی می‌توان شانس آن‌ها را برای کسب ثروت بیشتر از سایرین نیز دانست.
ثروتمند شدن جوانان در سایه عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات رخ داده است. جایی که جوان‌ها از مسن‌ترهای خود پیشی گرفته‌اند و با ارائه خدمات و محصولات نوین راه‌ صدسالهکسب ثروت را در مدت کوتاه‌تری طی می‌کنند.
دانش، برگ برنده بشر امروز برای موفقیت و کسب ثروت است. اینترنت و فضای مجازی نیز بزرگ‌ترین دستاوردیبشر در زمینه همه‌گیر شدن دانش است.
پولدار شدن نتیجه جانبی موفقیت در یک حوزه خاص است ولی واقعا برای پولدار شدن چه باید کرد؟ چه مسیری را باید طی کرد و چگونه برای آن باید برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کرد؟
شروع هر کار یا کسب‌وکاری تازه‌ای، سرمایه می‌خواهد ( به هر میزان از سرمایه زیاد تا سرمایه کم) سرمایه اصلی افرادی که این روزها به اسم موفق و ثروتمند می‌شناسیمشان هوش مالی، زمان‌سنجی، ابتکار و ریسک‌پذیری‌شان است.
وقتی حرف از راه انداختن یک کسب و کار می شود، افراد سنتی یک مغازه، دفتر کار و تعداد زیادی کارمند را تصور می‌کنند که حداقل چند صد میلیون تومان سرمایه اولیه نیاز دارد.
اما این روزها که اطلاعات بسیار زیادی در زمینه‌های مختلف در  وجود دارد، می‌توان با سرمایه ناچیز نیز کاری را شروع کرد و پولدار شد (البته قطعا این‌کار چندان هم ساده نخواهد بود).
مهم‌ترین قدمی ک برای پولدار شدن باید بردارید، شناخت توانایی‌ها و استعدادهایتان است. اینترنت به عنوان یک فرصت طلایی کسب ثروت، در اختیار همه ما قرار دارد . تنها کافی است از این فرصت طلایی استفاده کنیم.
در ادامه این مطلب از بلاگ به این سوال‌های چگونه پولدار شویم؟ بهترین راه‌ پولدار شدن در ایران چیست؟ پاسخ خواهم داد.

بهترین روش های پولدار شدن در ایران

در این مقاله قصد داریم راه‌های ثروتمند شدن در ایران را با هم بررسی و مزایا و معایب هر یک را نیز مورد ارزیابی قرار دهیم البته هیچ‌کدام از این روش‌ها راه یک‌شبه پولدار شدن نیستند، اما نمونه‌های واقعی زیادی در ایران وجود دارد که در همین سال‌ها با پیمودن این راه‌ها به ثروت‌های قابل‌توجهی دست‌یافته‌اند.
برای کسب ثروت دو راه حل کلی وجود دارد. شما برای پولدار شدن باید یکی از دو راه انتخاب کنید. کسب ثروت از طریق سرمایه‌گذاری و یا کسب ثروت از طریق یک کسب‌وکار. راه‌حل‌های پیشنهادی من همه در همین دو دسته کلی قرار می‌گیرند.

چگونه پولدار شویم؟ با سرمایه‌گذاری

یکی دیگر از راه‌های کسب ثروت و پولدار شدن و اولین پاسخ به سوال چگونه پولدار شویم؟ ، سرمایه‌گذاری است.
تعریف سرمایه‌گذاری کمی با آن چیزی که در ذهن بسیاری از افراد نقش بسته است تفاوت دارد.
بسیاری از افراد در ذهن خود، افراد سرمایه‌گذار را کسانی می‌پندارند که یک‌شبه درآمدهای میلیاردی برای خود کسب می‌کنند و از همان ابتدا هم سرمایه‌ بسیار زیادی داشته‌اند.
اما این یک دروغ بزرگ است. سرمایه‌گذاری جدای از کسب درآمدهای های بالا و راهی برای پولدار شدن، یک علم است. مانند هر علم دیگری برای استفاده از مزیت‌های آن باید آموزش‌های لازم را پشت سر گذاشت و از راهی درست در این راه قدم برداشت. در غیر این صورت تبدیل به فردی خواهید شد که خود را یک شکست خورده می‌داند.
خود سرمایه‌گذاری نیز انواع مختلفی دارد. منظور من از سرمایه‌گذاری صرفا سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی نیست.

از چاش‌ها استقبال کنید

به‌جای فرار از چالش‌ها و پشت گوش انداختن موانع پیش رو، باید آن‌ها را تبدیل به یک فرصت کنید و با آن‌ها دوست باشید.
چالش‌پذیری یکی از راه‌های موفقیت در بازار است. شنا کردن در یک اقیانوس بزرگ برای بسیاری از ما یک چالش بزرگ و غیرقابل‌عبور است. اما در اطراف ما بسیاری هستند که با آغوش باز از این امر استقبال می‌نمایند. آشنایی با نحوه‌ برخورد با چالش‌ها راهی است که از آن می‌توان برای تبدیل کردن چالش‌هل به یک فرصت عالی استفاده کرد.

هر روز به خود یادآوری کنید که پول، پدیده‌ای مثبت است. هرچند وقت یکبار خودتان را به انجام کاری که حالتان را خوب می‌کند مهمان کنید. مثلاً می‌توانید به ماساژ بروید، ناخن‌هایتان را سروسامان دهید یا غذا را در یک رستوران مجلل بخورید. پولدارها ذهن‌شان را با پول آشتی داده‌اند و به پول به چشم یک دوست نگاه می‌کنند. ‌«‌اگر می‌خواهید پول را جذب خود کنید، از اینکه پول را ‌«‌دشمن‌‌»‌ ‌خطاب کنید بپرهیزید و آن را به‌عنوان یکی از همراهان بی‌نظیرتان بپذیرید‌».

این را سیبولد، نویسنده کتاب ‌«‌پولدارها چگونه فکر می‌کنند‌‌»‌ ‌می‌گوید. ‌«‌پول مانند دوستی است که قدرت پایان دادن به بی‌خوابی‌های شبانه ناشی از نگرانی و دردها را دارد و می‌تواند حتی زندگی‌تان را نجات دهد.پول برای پولدارها یک دوست خاص است چون به آنها کمک می‌کند در راهی قدم بگذارند که دیگران حتی به آن فکر هم نمی‌کنند. این احساس خوشایند و مثبت به آنها کمک می‌کند که هر روز روابط قوی‌تری بسازند.

جمالی بازدید : 58 دوشنبه 31 خرداد 1400 زمان : 15:22 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اینجا بهترین مطالب سراسر وب را دارد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 701
  • بازدید کلی : 3,672